Serviciile de salarizare pe care le oferim acoperă întreg spectrul de necesități și probleme de personal pe care un angajator le poate întâmpina în relația cu proprii salariați: calculul ștatelor de salarii, întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile sociale, înregistrarea în Revisal.
Servicii de resurse umane si salarizare
- preluarea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii;
- intocmirea statelor de salarii;
- comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor;
- intocmirea/depunerea tuturor declaratiilor aferente salariilor;
- intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal;
- intocmirea actelor aditionale, deciziilor sau altor acte specifice si transmiterea acestora in Revisal;
- intocmirea/depunerea fiselor fiscale;
- consultanta privind legislatia muncii;
- intocmirea dosarului de personal;
- intocmirea fiselor de post;
- consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna;
- consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii;
- depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS aferente concediilor medicale;
- eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor;
- asistare la contoalele efectuate de catre ITM
In general, administrarea de personal este responsabilitatea inspectorului de resurse umane. In practica, insa, in functie de dimensiunea firmei, sunt intalnite diferite situatii, aceasta activitate putand fi realizata de administrator, contabil sau de catre o alta persoana din cadrul companiei.
Administrarea personalului reprezinta o activitate complexa care incepe cu procesul de angajare (anunt de angajare, analiza CV-uri , interviu) si se finalizeaza la incetarea contractului individual de munca, odata cu eliberarea ultimelor adeverinte.
Daca pentru partea de administrare de personal este esential sa ne uitam cu atentie la oameni, in cazul salarizarii, atentia se indreapta asupra calculelor, iar responsabil pentru corectitudinea intocmirii acestora este, de regula, contabilul.
Un contabil (responsabil HR) pe langa calculul salarial, trebuie sa intocmeasca si alte documente justificative care sa explice fiecare suma calculata cuprinsa in salariu. In acest sens, trebuie introduse pontajele si intocmit statul de plata (sau statul de salarii).